Бінарне заняття за участі стейкхолдера

19 березня 2021 р, о 13.00 відбулося онлайн бінарне заняття на тему: «Сегментування ринку як інструмент стратегічного розвитку закладів сфери туристичної індустрії»  з навчальних дисциплін «Маркетинг»  для студентів 2 курсу, що навчаються за ОП «Менеджмент туристичної індустрії» та «Основи маркетингу» для студентів 3 курсу ОП «Міжнародний туризм»  (ас. Єремія Г.І., доц. Данілова О.М.).

Запрошений на заняття спікер - стейкхолдер Олексій Назаров (ресторатор, співвласник мережі ресторанів «Ozzy», «Yoki» та «П’яте підземелля») розкрив основні підходи до сегментування ринку ресторанних послуг, що були використані при відкритті ресторанних закладів мережі та окреслив основні маркетингові стратегії, що орієнтовані на окремі сегменти, поділився власним досвідом ведення ресторанного бізнесу, дав аргументовані відповіді здобувачам вищої освіти на низку запитань, що виникли в процесі дискусії та обговорення ключових моментів заняття.

Щиро вдячні Олексію Назарову за цікаве, змістовне наповнення заняття під час якого було поєднано теоретичні та практичні аспекти теми, а також, присутнім студентам за активну участь у дискусії та обговоренні.

This entry was posted in Співпраця зі стейкхолдерами. Bookmark the permalink.