Днями, для здобувачів освіти ОП «Менеджмент туристичної індустрії», «Середня освіта (Географія)» першого (бакалаврського) рівнів вищої освіти з метою формування власного бренду та формування практичних навичок самопрезентації себе під час співбесіди, бізнес-тренеркою Вікторією ІВАНІЦЬКОЮ було проведено тренінг на тему: Формування власного бренду через «якісне CV». Організатором дійства виступила: к.е.н., доцент Валентина ПІДГІРНА та д.пед.н., доцентка кафедри економічної географії та екологічного менеджменту Олександра ЧУБРЕЙ.
«CV» або ж «curriculum vitae» в перекладі з латині означає «хід життя». Це докладний опис всієї вашої професійної діяльності до теперішнього моменту, тому слід викладати якомога більше інформації, щоб у роботодавця була повна картина вашого професійного життя. – такими словами розпочала тренінг пані Вікторія.
Як зазначила бізнес-тренерка, в контексті створення «CV» варто проаналізувати власні сильні та слабкі сторони, закцентувавши увагу тих характеристиках, які виділять з поміж інших кандидатів, причому варто вказувати якнайбільше конкретики – цифр та фактів, уникаючи загальних фраз.
Учасники тренінгу отримали корисні поради про правила подачі інформації у CV та розглянули основні помилки, яких найчастіше допускають учасники.
Даний тренінг сприяє набуттю здобувачами вищої освіти соціальних навичок «soft skills».
Дякуємо, Вікторії ІВАНІЦЬКІЙ за обмін безцінним досвідом та інтелектуальний тренінг. Чекаємо наступних зустрічей.