17 листопада 2023 року на базі приватної садиби «Ратово» у селі Мигово відбувся науковий семінар за участю стейкхолдерів на тему: «Комунікація як ключовий фактор ефективного обслуговування туристів». Захід був організований викладачами кафедри економічної географії та екологічного менеджменту доц. Мариною Ячнюк та асистентами Марією Паламарюк, Ганною Єремією для здобувачів освіти освітньо-професійної програми «Менеджмент туристичної індустрії».
Метою семінару було обговорення питаннь комунікативного менеджменту та вплив його на ефективність обслуговування туристів. К.геогр.наук., доц. Марина Ячнюк ознайомила присутніх з поняттям комунікації в туризмі, наголосивши на тому, що дане визначення може розумітися широко та багатоаспектно як: спілкування, взаємодія, зв'язок між різними суб'єктами, передача інформації (повідомлень) або інформаційний обмін як процес, а також в прикладному плані як спосіб трансляції знань (досвіду).
Ресторатор Наталія Сідорко, підкреслила, що комунікація це складова будь-якої реальної результативної діяльності та повинна бути частиною економічного аналізу.
Власник садиби «Ратово» Іван Паламарюк на прикладі власного туристичного об’єкту продемонстрував як інформаційно працюєють інтернет можливості в його бізнесі. Говорив про сучасний туризм, що вступив у новий етап свого розвитку, в якому інформація та її своєчасна передача відіграють визначальну роль у всіх сферах туристичної діяльності, при цьому саме сучасні інформаційні технології в туризмі стають найважливішим фактором економічного зростання галузі.
Приєднавшись дистанційно стейкхолдер Руслан Рудейчук поділився секретами комунікації, організацією бізнесу в туристичному комплексі "Карпати Мигово".
Підсумовуючи роботу, учасники виїзного наукового семінару визначили, що комунікативний менеджмент як ключовий фактор ефективного обслуговування туристів є важливим елементом ефективного бізнесу.
Щиро вдячні всім учасникам наукового семінару: здобувачам освіти ОП «Менеджмент туристичної індустрії», викладачам кафедри економічної географії та екологічного менеджменту. Особлива вдячність нашим стейкхолдерам та окрема подяка власнику садиби за гарний відпочинок!